Cele mai vândute
arzătoare din Cehoslovacia
Livrare rapidă
în toată Europa
Cele mai frumoase pachete
roz sub soare
Nu suntem un magazin online obișnuit, suntem fete ca tine

Urmăriți-ne

Cele mai populare articole


Cum să afli dacă suferi de retenție de apă?

  
Cum îți poți crește imunitatea?

Cum îți poți crește imunitatea?



În timpul tranziției de la vară la toamnă, fiecare organism are nevoie de un sprijin special. Pentru a stimula imunitatea cu succes, este esențial nu numai curățarea organismului, ci și suplimentarea antioxidanților, vitaminelor și mineralelor care se găsesc în alimente și băuturi. În acest articol vei afla care sunt mineralele și vitamimele de care nu ar trebui să uiți, și în plus care sunt alimentele ”obișnuite și mereu disponibile” pentru a te ajuta să-ți crești imunitatea. 

Vitamine și minerale


Aportul crescut de vitamine și minerale este esențial pentru creșterea imunității. Vitaminele se găsesc în principal în alimentele proaspete, de aceea cel mai simplu mod de a le suplimenta este să consumi legume și fructe de sezon. Consumă, de exemplu, primele ridichi sau câteva legume frunzoase.  

Din minerale, concentrați-vă în principal pe magneziu, care te va ajuta nu numai cu imunitatea, ci și cu oboseala și eliminarea stresului cotidian. Îl vei găsi mai ales în alimente integrale, dar și în banane, cartofi, portocale, spanac și nuci. Dacă îți place ciocolata, atunci poți să consumi cu măsură fără remușcări. Deoarece magneziul se află și în boabele de cacao. 

Din vitamine, concentrează-te pe vitamina D care sprijină imunitatea și predispoziția la boli. Vitamina D se găsește în peștele mai gras, produsele lactate și, de asemenea, corpul o produce datorită razelor solare. Așadar, nu ezita și fă o plimbare în aer curat. 

O altă vitamină importantă este vitamina C. Vitamina C din surse naturale este foarte valoroasă pentru organism. Bogat în vitamina C este măceșul, coacăza neagră și roșie, varza de Bruxelles, kiwi, broccoli, portocala, varza, conopida, lămâia, morcovul, țelina etc.

Însă vitamina E este una dintre cei mai importanți antioxidanți. Protejează celulele de radicalii liberi, de stresul oxidativ și, în același timp, ajută la încetinirea îmbătrânirii celulelor. Deficitul de vitamină E provoacă probleme neurologice și reduce imunitatea. Bogate în vitamina E sunt uleiurile din germeni de grâu, laptele, untul, soia, arahidele, salata și carnea. 

Alimente cu beneficii

Usturoi
Acționează ca un antioxidant puternic. Are un conținut echilibrat de vitamine C și E. Principalul ingredient activ al usturoiului este cea mai valoroasă disulfură cu un efect puternic antibacterian, datorită căreia usturoiul este adesea descris ca un antibiotic natural care ajută împotriva multor afecțiuni. Usturoiul conține aproate 200 de substanțe biologic active și un număr mare de aminoacizi indispensabili organismului uman. Dacă nu îți place gustul și mirosul lui, îți poți cumpără în farmacie tablete de usturoi. 

Ulei de pește
Conține importanta vitamine A și vitamina D, precum și acizi grași nesaturați omega-3, pe care corpul uman nu îi poate produce de unul singur, dar sunt absolut necesari vieții. Ele ajută la îmbunătățirea fluxului de sânge și a flexibilității vaselor de sânge, reduc proporția de colesterol din corpul uman și reduc tensiunea arterială ridicată care poate provoca boli de inimă. Uleiul de pește este obținut din peștele de mare, în principal din hering, sardine, macrou, somon sau cod. 

Nuci și seminețe
Conțin o mulțime de substanțe bune, inclusiv acizi nesaturați omega-3. Dacă vei consuma un pumn de nuci diferite în fiecare zi, îți vei îmbunătăți imunitatea organismului și, în plus, vei oferi corpului multe substanțe necesare și energie.


Ciuperci stridie
Ciupearca care conține betaglucani, vitamine, minerale și alte substanțe benefice pentru organism. Are un efect foarte pozitiv asupra imunității și stării de sănătate. O poți găti sub formă de garnitură sau poți prepara o supă din ea. 

Ceai din plante


Plantele medicinale au însoțit omenirea de mai mult timp decât medicamentele chimice. Ceaiul din plante nu numai că te poate ajuta cu o anumită problemă de sănătate, dar îți va mângâia atât gustul cât și sufletul. Pe care îl alegi? 

Ceaiul de armurariu și urzică detoxifică organismul, curăță ficatul, susține hematopieza.

Ceaiul de Echinacea. Echinacea promovează imunitatea naturală a organismului, contribuie la funcția normală a tractului respirator superior și promovează sănătatatea respiratorie.


Ceaiul de ghimbir ajută la tuse și răceală, stimulează sistemul imunitar. Funcționează împotriva inflamației, preventiv împotriva indispoziției, indispoziția în timpul călătoriei. Îmbunătățește funcția intestinului, eliberează colici și flatulența. Reduce posibilitatea formării cheagurilor de sânge, diluează sângele și previne blocarea vaselor de sânge.

Ceai de sunătoare contribuie la echilibrul psihic, relaxarea optimă și bună dispoziție, în plus, promovează somnul bun. Afectează pozitiv starea mentală și fizică și funcțiile de bază ale corpului, are efecte tonifiante. Promovează imunitatea, menținând starea normală a inimii și vaselor de sânge. Conține substanțe care susțin trasnpirația și curățarea organismului. Stimulează digestia, formarea și excreția funcției biliare, a tractului intestinal. Calmează iritarea gâtului, facilitează respirația. Ajută la menținerea calității și prospețimii pielii. Pur și simplu este un ajutor universal. 

Așadar, mâncați, beți și petreceți o toamnă fără boli dar plină de putere! 

Citiți blogul
Cele mai vândute
arzătoare din Cehoslovacia
Livrare rapidă
în toată Europa
Cele mai frumoase pachete
roz sub soare
Nu suntem un magazin online obișnuit, suntem fete ca tine