Cele mai vândute
arzătoare din Cehoslovacia
Livrare rapidă
în toată Europa
Cele mai frumoase pachete
roz sub soare
Nu suntem un magazin online obișnuit, suntem fete ca tine

Termenii și condițiile 

I. ARANJAMENTE GENERALE

 

  1. Termenii și condițiile noastre se aplică la toate comenzile de pe ladylab.ro, eventual la comenzile efectuate prin intermediul adresei de e-mail info@ladylab.ro sau prin telefon la numărul +40 312 294 744.
  2. Prin comandarea produselor sunteți de acord să respectați termenii și condițiile cuprinse în acest document. Înainte de a trimite comanda dvs., vă rugăm să vă asigurați că ați citit termenii și condițiile noastre. 
  3. În plus față de aceste condiții, relația dintre noi este guvernată de legea cehă, în special Legea nr. 89/2012, Codul civil, cu modificările ulterioare, și Legea nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare, în cazul în care sunteți consumator. Prevederile termenilor și condițiilor sunt o parte integrantă a contractului de cumpărare. Abaterile prevăzute în contractul de cumpărare prevalează asupra prevederilor acestor termeni și condiții. 
  4. În cazul în care cumpărați pe ladylab.ro în calitate de consumator (adică nu în calitate de antreprenor), legea vă poate oferi drepturi suplimentare care pot fi găsite în acești Termeni și Condiții. 

 

II. PREȚURILE ȘI TAXA DE TRANSPORT

 

  1. Prețurile indicate pe ladylab.ro nu includ taxa de transport. 
  2. Taxa de tranpsort depinde de alegerea transportatorului. Lista taxelor de transport în România și în străinătate poate fi găsită aici. 
  3. Prețul taxei de transport poate crește în funcție de metoda de plată aleasă și greutatea expedierii. 


III. 
PLATA

  1. Prețul de achiziție ale acestor produse este întotdeauna menționat. Suntem plătitori de TVA, iar prețul de achiziție include TVA și toate celelalte taxe și impozite. În cazul în care există o eroare evidentă în prețul de cumpărare declarat, nu suntem obligați să livrăm produsele la acest preț evident eronat, iar în cazul în care un contract de cumpărare cu un astfel de preț de achiziție eronat a fost deja încheiat între noi, avem dreptul să ne retragem din acesta. 
  2. Puteți plăti prețul de achiziție și orice costuri asociate livrării în următoarele moduri: 

Plata ramburs
Dacă alegeți opțiunea de plată contra ramburs pentru livrarea mărfii, la taxa de livrare standard se va mai adăuga taxa de ramburs. 

Prin transfer bancar
După alegerea acestei modalități de plată, vă vom trimite informațiile necesare pentru efectuarea plății prin transfer bancar. Drept motiv al plății, vă rugăm să menționați numărul comenzii dumneavoastră. În cazul în care nu veți specifica numărul comenzii, se poate îmtâmpla ca plata prețului de achiziție să nu corespundă cu contractul de cumpărare și produsele nu vor fi trimise la timp. 

Numărul contului bancar unde acceptăm plățile Dvs în RON: CZ4827000000001230105013., BIC BACXCZPP, UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. 

Numărul contului bancare unde acceptăm plățile Dvs în EUR: IBAN: CZ7920100000002401685978, BIC: FIOBCZPPXXX, Fio banka, a.s.

Plata cu cardul
Permitem plățile cu cardul VISA și MasterCard prin intermediul companiei PayU. 

PayU
Puteți plăti online cu ajutorul plăților rapide PayU.

  1. În cazul plăților fără numerar, prețul de cumpărare este considerat plătit atunci când suma relevantă este creditată în contul nostru. Vă vom trimite marfa imediat după creditarea sumei în contul nostru, dacă nu s-a convenit altfel. 
  2. Pentru fiecare plată, vă emitem o factură – un document fiscal, care îndeplinește întotdeauna cerințele reglementărilor legale și trimitem la adresa de e-mail specificată în comandă. 


IV. CONT UTILIZATOR

  1. Puteți plasa o comandă din contul dumneavoastră de utilizator, dar nu este necesar un cont de utilizator pentru a crea o comandă, puteți plasa o comandă fără înregistrare. 
  2. La înregistrare, sunteți obligat să ne furnizați toate datele corecte și sunteți obligat să le actualizați la orice schimbare. Datele menționate atunci când plasați o comandă sau datele menționate în contul utilizator sunt considerate de către vânzător drept corecte. 
  3. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil non-stop, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software. 


V. COMANDARE

  1. Puteți efectua comanda în mod standard prin intermediul magazinului nostru online ladylab.ro. De asemenea, puteți suna la numărul +40 312 294 744, eventual prin e-mail la adresa info@ladylab.ro, cu drag vom procesa comanda dumneavoastră și prin această cale. 
  2. Site-ul nostru conține toate informațiile necesare despre produse. Cu toate acestea, putem încheia un contract de cumpărare cu dumneavoastră în condiții stabilite în mod individual. 
  3. Tot ce este afișat pe magazinul online ladylab.ro are un caracter informativ și nu suntem obligați să încheiem contract de cumpărare pentru această marfă. 
  4. Site-ul ladylab.ro conține în special informații privind produsele, prețul, metoda de plată a prețului și date despre metoda necesară de livrare a produselor și costurile asociate. Puteți crea o comandă pe baza acestor informații. 
  5. După ce primim comanda, vă vom trimite confirmarea comenzii prin email. Contractul de cumpărare este încheiat în momentul trimiterii și confirmării comenzii dumneavoastră. Dacă natura comenzii este neobișnuită (de exemplu, preț ridicat sau cantitate mare), vă putem contacta cu o solicitare de confirmare ulterioară a comenzii. În acest caz, contractul de cumpărare este încheiat la primirea acestei confirmări. 
  6. Sunteți obligat să ne furnizați date adevărate și complete în comanda dumneavoastră. În cazul comunicării sau prezentării datelor false sau incomplete, nu răspundem pentru niciun fel de daune cauzate. 
  7. Costurile pe care le suportați în legătură cu comunicarea la distanță, cum ar fi costul conexiunii la internet sau convorbirea telefonică, le suportați dumneavoastră și nu diferă în niciun fel de tariful de bază al operatorului dumneavoastră sau furnizorului de conexiune la internet. 

 

VI. LIVRAREA PRODUSELOR

 

  1. Ne străduim să livrăm comenzile cât mai repede posibil și în ordinea în care sunt primite. Livrăm produsele întotdeauna cel târziu următoarea zi lucrătoare de la data comenzii. Trimitem prin intermediul transportatorului contractual DPD și Coletăria. Livrarea durează 1-2 zile lucrătoare de la predarea transportatorului. Cu toate că încercăm să livrăm în termenul menționat mai sus, livrarea poate dura mai mult din cauza evenimentelor neașteptate. 
  2. Detalii privind livrarea produselor pot fi găsite pe ladylab.ro în secțiunea Transport.
  3. Dacă comanda dumneavoastră nu ajunge la timp, vă rugăm să contactați serviciul client la adresa de e-mail info@ladylab.ro sau la numărul de telefon +40 312 294 744.
  4. Ne rezervăm dreptul de a ne retrage din contractul de cumpărare dacă bunurile comandate nu sunt în stoc și nu vor fi stocate în termen de 30 de zile de la încheierea contractului de cumpărare. Acest termen de livrare nu se aplică produselor cu un termen de livrare mai lung specificat în mod explicit pe acest website. 
  5. Sunteți obligați să preluați bunurile comandate. Nepreluarea bunurilor este considerată drept o retragere din contractul de cumpărare. Într-un astfel de caz, avem dreptul să solicităm rambursarea costurilor suportate în legătură cu returnarea bunurilor neaceptate. 
  6. La primirea produselor de la transportator, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului. În mod ideal, rezolvați imediat deteriorarea produselor sau ambalajului în timpul livrării cu transportatorul și notați orice defecte în protocolul de predare. Puteți refuza de a prelua produsele deteriorate de la transportator. Informați-ne despre daunele sesizate și vă rugăm să documentați aceste daune. 

 

VII. RETURNAREA PRODUSELOR – RETRAGERE DIN CONTRACT 

  1. În calitate de consumator, adică o persoană care încheie un contract de cumpărare în afara domeniului său de activitate sau al unei activități similare, aveți dreptul să vă retrageți din contractul de cumpărare încheiat prin internet, e-mail, telefon sau alte mijloace de comunicare la distanță în termen de 14 zile de la primirea produselor. Acest articol al Termenilor și condițiilor se aplică numai consumatorilor. 
  2. Puteți să ne returnați produsele în mod standard în termen de 14 zile, fără motiv, cu condiția că toate produsele să fie returnate în aceeași stare în care le-ați primit. Aceasta înseamnă că produsele nu trebuie să fie deteriorate, murdare sau uzate. Perioada de returnare a produselor începe în următoarea zi calendaristică de la primirea produselor de către cumpărător. 
  3. În cazul în care produsele pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și nu pot fi returnate din motive igienice, sau produsele care sunt perisabile sau care, după livrare, au fost amestecate cu alte produse, nu este posibilă renunțarea la contractul de cumpărare în termen de 14 zile. 
  4. ADRESA PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR:

Ladylab
Podnikatelská 558
190 11 Praga – Běchovice, Cehia

  1. Dacă decideți să vă retrageți din contractul de cumpărare și este posibilă retragerea din contractul de cumpărare, puteți utiliza formularul atașat la acești Termeni și condiții. 
  2. În termen de 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare, vom rambursa suma corespunzătoare prețului de achiziție a produselor și costurilor de livrare plătite, în același mod în care le-am primit de la dumneavoastră, sau la numărul de cont pe care ni l-ați furnizat. Cu toate acestea, trebuie să ne trimiteți sau să ne predați produsele cumpărate cel târziu în aceeași perioadă. Produsele trebuie returnate complet, de preferință în ambalajul original (dar nu obligatoriu), nu trebuie să fie uzate sau deteriorate nu mai mult decât în scopul de cunoaștere a produselor. Avem dreptul de a evalua în termenul de mai sus dacă produsele returnate sunt nedeteriorate, intacte și neutilizate și dacă ați provocat o altă eliminare decât cea necesară datorită naturii și caracteristicilor produselor, o reducere a valorii acestor produse. Dacă produsele se află într-o stare în care nu este posibil să se vândă altor clienți deoarece sunt deteriorate sau folosite într-un mod necorespunzător, nu aveți dreptul să vă retrageți din contract. Veți suporta costul de returnare a produselor către noi. 
  3. Vă vom returna costurile de livrare a produselor, doar vor fi returnate costurile cele mai mici.  
  4. Cu toate acestea, nu suntem obligați să returnăm prețul de achiziție până când nu ne-au fost livrate produsele sau până când nu dovediți că au fost trimise înapoi la adresa noastră. 
  5. Dacă v-am trimis o performanță gratuită (cadou) împreună cu produsele, sunteți obligați să returnați această performanță gratuită în cazul retragerii din contractul de cumpărare. 

 

VIII. DREPTURI DE LA EXECUTAREA DEFECTUOASĂ


  1. Respectăm toate reglementările legale privind drepturile care rezultă din executarea defectuoasă și procedăm în conformitate cu procedura standard de reclamație. Dacă aveți o reclamație cu privire la produsele livrate sau dacă reclamați produsele care au fost deteriorate în timpul transportului, vă rugăm să ne anunțați prin intermediul formularului de contact de pe site-ul nostru și, dacă este posibil, atașați o fotografie care să documenteze defectul produsului. Sau sunați-ne la numărul +40 312 294 744 sau trimiteți un email pe adresa info@ladylab.ro. În toate cazurile, vom depune toate eforturile în vederea rezolvării corecte. 
  2. Pentru ce suntem responsabili: Suntem responsabili să ne asigurăm că produsele nu au defecte la preluare. Aceasta înseamnă că în momentul ridicării produselor, suntem responsabili mai ales pentru faptul că: 
  • are proprietăți pe care le-am convenit și, în cazul în care lipsește o astfel de convenție, produsul are proprietăți descrise de către noi sau producător și care pot fi de așteptat în mod rezonabil, având în vedere natura produselor și baza publicității, 
  • produsele sunt destinate scopului pe care îl declarăm pentru utilizarea lor, 
  • produsele corespund în calitate sau design cu eșantionul sau modelul convenit, 
  • produsele sunt în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare și,
  • produsele corespund cerințelor legislației aplicabile. 
  1. Dacă sunteți consumator, suntem responsabili pentru defectele apărute după preluarea produselor în perioada de garanție de 24 de luni, dacă nu se specifică altfel. 
  2. Dacă ați achiziționat produse care sunt deteriorate și au fost reduse din preț din cauza defectului, nu suntem responsabili pentru acest defect pentru care a fost redus prețul.
  3. Procedeul de exercitare a drepturilor care rezultă din executarea defectuoasă: Puteți depune reclamația utilizând formularul de contact de pe site-ul ladylab.ro, prin e-mail: info@ladylab.ro, prin telefon +40 312 294 744 sau în scris la adresa sediului nostru social. 
  4. Formularul sau scrisoarea de intenție pentru reclamația dumneavoastră trebuie să conțină următoarele: 
  • datele dumneavoastră de contact, descrierea defectului și cererea de soluționare a reclamației, 
  • dovada de cumpărare a produselor (de preferință documentul de achiziție anexat).
  1. Trimiteți produsele care după părerea dumneavoastră conțin defecte, împreună cu formularul de reclamație la adresa menționată mai sus. Produsele trebuie să fie ambalate adecvat în timpul transportului pentru a preveni deteriorarea, trebuie să fie curate și complete. În caz contrar, nu suntem obligați să rezolvăm reclamația și vă vom trimite produsele înapoi pe cheltuiala noastră. 
  2. Dacă sunteți consumator, veți primi o confirmare scrisă prin e-mail la depunerea reclamației – protocolului de reclamație, care servește ca document la soluționarea reclamației. Protocolul de reclamație conține informații privind data depunerii reclamației, conținutul acesteia și propunerea de soluționare a reclamației. 
  3. Defectele produselor: Dacă sunteți consumator și defectul se manifestă în termen de șase luni de la preluare, se consideră că produsele aveau defecte în momentul preluării. În caz contrar, aveți dreptul să vă exercitați dreptul de a reclama produsele defecte în termen de douăzeci și patru luni de la preluare.  
  4. Dacă, în conformitate cu alte legislații, perioada pentru care produsele pot fi utilizate este indicată pe produsele vândute, pe ambalajul acestora, în instrucțiunile atașate produselor sau în publicitate, dispozițiile garanției calității se vor aplica dacă sunteți consumator. Prin garanția calității, ne angajăm să oferim produse care pot fi utilizate în mod obișnuit și adecvat pentru o anumită perioadă de timp sau își vor păstra proprietățile obișnuite. 
  5. În cazul în care cumpărătorul se plânge pe bună dreptate de un defect al bunurilor, perioada de exercitare a drepturilor care decurg din performanța defectuoasă sau perioada de garanție nu se aplică pentru perioada în care nu puteți utiliza bunurile defecte. 
  6. Garanția și cererea de răspundere pentru defecte nu se aplică: 
  • uzura produselor în timpul utilizării lor normale,  
  • bunuri uzate, în care defectul corespunde gradului de uzură, 
  • defecte despre care știați sau le-ați creat. 
  1. Cum să depuneți o reclamație: În perioada de garanție, puteți depune o reclamație și, la alegerea dumneavoastră, la defectul care constituie o încălcare semnificativă a contractului (indiferent dacă defectul este remediabil sau iremediabil): 
  • eliminarea unui defect prin livrarea unui produs nou fără defect sau prin livrarea unui articol lipsă, 
  • eliminarea gratuită a defectului prin reparare, 
  • o reducere rezonabilă din prețul de achiziție sau, 
  • rambursarea prețului de achiziție pe baza retragerii din contract. 
  1. O încălcare a contractului este semnificativă, pe care partea încălcată o știa deja sau ar fi trebuit să știe la momentul încheierii contractului că cealaltă parte nu ar fi încheiat contractul dacă ar fi prevăzut încălcarea. În cazul unui defect care constitiuie o încălcare minoră a contractului (indiferent dacă defectul poate fi remediat sau iremediabil), aveți dreptul de a remedia defectul sau de a beneficia de o reducere rezonabilă la prețul de achiziție. 
  2. Dacă un defect remediabil a apărut în mod repetat după reparații (de obicei, o a treia revendicare pentru același defect sau un al patrulea pentru defecte diferite) sau mărfurile au un număr mare de defecte (de obicei, cel puțin trei defecte simultan), aveți dreptul de a solicita o reducere la prețul de cumpărare, schimbul de bunuri sau retragere din contract. 
  3. Drepturile de răspundere pentru defecte ale bunurilor se aplică pentru noi în calitate de vânzător. 
  4. Când faceți o reclamație, sunteți obligat să ne spuneți ce drept ați ales. Schimbarea selecției fără consimțământul nostru este posibilă numai dacă ați solicitat corectarea unui defect care se dovedește a fi ireparabil. Dacă nu vă alegeți dreptul la o încălcare materială a contractului la timp, aveți aceleași drepturi ca și în cazul unei încălcări minore a contractului.
  5. Dacă nu este posibil să reparați sau să înlocuiți bunurile, puteți solicita o rambursare integrală a prețului de achiziție la retragerea din contract. 
  6. Dacă dovedim că știați despre defectul mărfurilor înainte de a prelua sau ați provocat-o singuri, nu suntem obligați să vă satisfacem cererea. 
  7. Un obstacol cauzat de forță majoră nu este considerat a fi un defect de performanță. 
  8. Tratarea reclamațiilor: Dacă sunteți consumator, atunci imediat sau nu mai târziu de trei zile lucrătoare în cazuri mai complexe, vom decide asupra reclamației dumneavoastră sau este necesară o evaluare profesională pentru decizie. Vă vom informa privind necesitatea unei evaluări de către experți în această perioadă. 
  9. Dacă sunteți consumator, atunci ne vom ocupa de reclamație, inclusiv eliminarea defectului, fără întârziere nejustificată, nu mai târziu de 30 de zile de la aplicarea acesteia, cu excepția cazului în care suntem de acord cu dumneavoastră în scris pe o perioadă mai lungă. După această perioadă, aveți aceleași drepturi ca și când ar fi vorba de o încălcare materială a contractului. Vă vom trimite o confirmare electronică a datei și metodei de soluționare a reclamației, confirmarea reparației și a duratei reclamației sau o justificare pentru respingerea reclamației. Perioada de garanție este prelungită cu durata reclamației până la soluționarea acesteia sau până când ați fost obligat să ridicați bunurile. 
  10. Dacă sunteți antreprenor, atunci vom decide cu privire la reclamația dumneavoastră sau dacă este necesară o evaluare profesională, într-un termen rezonabil. Vom evalua reclamația dumneavoastră cât mai curând posibil și vă vom trimite o confirmare scrisă a datei și metodei de soluționare a reclamației, confirmarea reparației și durata reclamației sau o justificare de respingere a reclamației. 
  11. Dacă sunteți consumator, aveți dreptul la rambursarea costurilor rezonabile suportate pentru a face o reclamație, aceste costuri sunt considerate a fi cele mai mici posibil. Trebuie să solicitați rambursarea acestor costuri fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de o lună de la sfârșitul perioadei de exercitare a drepturilor care decurg din executarea defectuoasă, altfel nu vi se poate acorda. 
  12. Dacă sunteți antreprenor, nu aveți dreptul la rambursarea costurilor suportate în legătura cu reclamația. 



IX. REZOLUȚIA EXTRAORDINARĂ A DISPUTELOR

  1. Dacă sunteți consumator, aveți dreptul la o soluționare extrajudiciară a unui litigiu privind consumatorii în temeiul Legii privind protecția consumatorilor. Puteți contacta Autoritatea Cehă de Inspecție Comercială (Inspectoratul Central – Departamentul ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz ). Soluția va fi inițiată doar la propunerea dumneavoastră, în cazul în care litigiul nu poate fi soluționat direct cu noi. Puteți trimite o propunere în cel mult 1 an din ziua în care v-ați exercitat dreptul pentru prima dată. 
  2. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor poate fi inițiată și online prin intermediul platformei ODR disponibilă aici. 

 

X. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE 

  1. Nu împărtășim, nu vindem și nici nu schimbăm datele dumneavoastră cu terțe persoane. Informațiile pe care le oferim terțelor persoane sunt utilizate exclusiv în scopul livrării comenzii. 
  2. Toate informațiile pe care ni le furnizați sunt confidențiale și le vom trata ca atare. De asemenea, prelucrăm unele dintre datele dumneavoastră personale. Puteți citi aici de ce facem acest lucru și cum le protejăm. 

 


XI. INFORMAȚII DESPRE ADMINISTRATOR 

CUI: 74250272
CIF: CZ8512221542
Date de contact:
E-mail: info@ladylab.ro
Tel.: +40 312 294 744
Petr Pravda, Chvojenecká 403, Praga 19017, Cehia

Plătitor de TVA.

Date bancare:

FIO Banka (CZK) : 2401589425/2010

FIO Banka (EUR) : IBAN: CZ7920100000002401685978, BIC: FIOBCZPPXXX, Fio banka, a.s.

UniCredit Bank (RON): CZ4827000000001230105013., BIC BACXCZPP, UniCredit Bank  Czech Republic and Slovakia, a.s. 

Suntem autorizați să vindem bunuri pe baza licenței comerciale, inspecția comercială este efectuată în cadrul competenței sale de către Biroul de licențe comerciale relevant. De asemenea, suntem supuși supravegherii Autorității cehe de inspecție comercială în ceea ce privește respectarea Legii nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare. 


ALTE INFORMAȚII
 

  1. Termenii și condițiile sunt în limba română. Toate acordurile dintre noi sunt guvernate de legile Republicii Cehe. Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional, atunci, am convenit că relația este guvernată de legea Republicii Cehe, iar disputele care decurg din aceasta vor fi soluționate de către instanța competentă de către noi ca vânzător. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului care decurg din reglementări legale în general obligatorii. 
  2. În calitate de vânzător, nu suntem obligați de niciun cod de conduită în legătură cu dumneavoastră. 
  3. Nu suntem responsabili pentru erorile cauzate de intervențiile terților în magazinul online sau ca urmare a utilizării sale contrare scopului său.  
  4. În caz de forță majoră, nu suntem răspunzători pentru daunele cauzate ca urmare sau în legătură cu cazuri de forță majoră și, dacă starea de forță majoră durează mai mult de 10 zile, avem dreptul să ne retragem din contractul de cumpărare. 
  5. Putem modifica sau completa textul Termenilor și condițiilor, puteți găsi întotdeauna formularea actuală a acestora pe website-ul nostru ladylab.ro. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a Termenilor și condițiilor.  
  6. La Termenii și condițiile este atașat un model de formular pentru retragerea din contract. 
  7. În caz de întrebări cu privire la acești Termeni și condiții, ne puteți contacta oricând prin e-mail: info@ladylab.ro.


Praga, în data de 18. 3. 2021


Citiți blogul
Cele mai vândute
arzătoare din Cehoslovacia
Livrare rapidă
în toată Europa
Cele mai frumoase pachete
roz sub soare
Nu suntem un magazin online obișnuit, suntem fete ca tine