Cele mai vândute
arzătoare din Cehoslovacia
Livrare rapidă
în toată Europa
Cele mai frumoase pachete
roz sub soare
Nu suntem un magazin online obișnuit, suntem fete ca tine

Urmăriți-ne

Cele mai populare articole


Cum să afli dacă suferi de retenție de apă?

  
Când este cel mai bine să consumi shake-ul proteic în cura de slăbire?

Când este cel mai bine să consumi shake-ul proteic în cura de slăbire?



Proteinele în alimentație au o funcție de neînlocuit! Mai ales atunci când slăbești, trebuie să te concentrezi pe asigurarea unui aport suficient de proteine. De ce sunt atât de importante? Și când este momentul potrivit să bei o băutură proteică? Ce cantitate de proteine trebuie să consumi? Și are sens să consumi pudre proteice pentru scăderea în greutate? 

DE CE SĂ INCLUZI PROTEINE ÎN ALIMENTAȚIE

- Au un efect termic ridicat. Ceea ce înseamnă că organismul are nevoie de o cantitate mai mare de energie pentru a le procesa (este o pierdere din energia consumată). Se afirmă că nivelul de efect termic pentru proteine este de aproximativ 15-30%, pentru carbohidrații este de 5-10% și pentru grăsimi de 1-3%.

- Au un efect mare asupra sățietății. Dacă mănânci o masă bogată în proteine, vei avea o senzație de sățietate pentru o perioadă mult mai lungă de timp decât dacă ai mânca o masă formată doar din carbohidrați (de exemplu: poți adăuga pudra noastră PROTEICĂ choco bueno la fulgii de ovăz și vei obține o masă consistentă după care te vei simți sătulă).

- Proteina contribuie la construirea masei musculare.

- Proteinele, în procesul de slăbire, ajuă la protejarea masei musculare. Cu siguranță nu-ți dorești să pierzi masa musculară îmrepună cu grăsimea!

Care este dozarea corectă a proteinelor? Doza recomandată de proteine pentru femei este de aproximativ 0,8 – 1 g de proteine per kg de greutate corporală, sportivii având cerințe și mai mari. Doza recomandată de proteine pentru femeile sportive este de 1,5 până la 2,5 g de proteine per kg de greutate corporală. Desigur, aportul zilnic ideal de proteine depinde de mai mulți factori (sex, înălțime, greutate, activitatea sportivă). În cazul în care nu reușești să consumi cantitatea necesară de proteine în timpul meselor, poți completa doza zilnică de proteine cu băuturile proteice.

Ce cantitate de proteine trebuie să consumi atunci când vrei să slăbești? Dacă ai decis să începi să slăbești, un suficient aport de proteine este deosebit de important pentru tine. Aportul de proteine ar trebui să varieze între 1,5 – 2 g per kg de greutate corporală. Dacă alimentația ta nu are un aport suficient de proteine, include atunci proteinele pentru slăbit. Cu siguranță merită să consumi proteine atunci când slăbești!


CÂND SĂ CONSUMI PROTEINE

Alimentele bogate în proteine sunt, de exemplu: carne, ouă, produse lactate și leguminoase. Dacă este dificil să incluzi în dieta ta cantitatea de proteine recomandată, atunci poți opta pentru pudra proteică! Sincer vorbind, pudrele proteice sunt delicioase și sunt o recompensă atât de dulce după antrenament care îți oferă o mare plăcere!

1. Poți consuma pudra proteică pe stomacul gol înainte de exercițiile fizice. Dacă optezi pentru carbohidrați pe stomacul gol pentru exercițiile cardio, atunci vei începe să arzi grăsimi mult mai repede decât după un mic dejun cu carbohidrați. În plus, îți protejezi masa musculară.  

2. Include proteina după antrenament! Dacă faci doar antrenamente cardio sau workout-uri ușoare, atunci nu este neapărat necesar să consumi pudra proteică după antrenament. Cu toate acestea, după un antrenament intens, este mai mult decât de dorit! Astfel vei sprijini regenerarea mușchilor și creșterea musculară.

3. De asemenea, te poți răsfăța cu o gustare sub formă de pudră proteică! Nu ai timp să-ți prepari ceva de mâncare și te-a prins foamea? Oferă-ți atunci un shake proteic! Îți va oferi sățietate și va alunga pofta de dulce. În același timp, pudra proteică poate fi folosită și pentru coacere, pentru a-ți îndulci aluatul și a adăuga proteinele necesare. Pentru coacere, îți recomandăm pudra noastră proteică PURE QUEEN. Ce zici de clătite proteice? Sau îți poți prepara un smoothie proteic delicios, o budincă proteică sau pur și simplu o poți adăuga în iaurt – este un adevărat deliciu!  


SUNTEM ÎNTREBAȚI FRECVENT: Pot să consum pudra proteică cu lapte?

Răspunsul este: DA! Laptele în niciun fel nu degradează proteinele din pudra proteică. Pentru unii, este o opțiune mult mai gustoasă. Totuși este necesar să iei în considerare faptul că laptele are câteva calorii în plus, așă nu uita să-l calculezi în aportul tău de calorii. Un mare compromis poți primi dacă amesteci apa cu laptele jumătate la jumătate. Cu timpul te vei obișnui și vei consuma mai puțin lapte, după care o să-ți placă și gustul pudrei proteice amestecată doar cu apă.


Citiți blogul
Cele mai vândute
arzătoare din Cehoslovacia
Livrare rapidă
în toată Europa
Cele mai frumoase pachete
roz sub soare
Nu suntem un magazin online obișnuit, suntem fete ca tine