Cele mai vândute
arzătoare din Cehoslovacia
Livrare rapidă
în toată Europa
Cele mai frumoase pachete
roz sub soare
Nu suntem un magazin online obișnuit, suntem fete ca tine

Urmăriți-ne

Cele mai populare articole


Cum să afli dacă suferi de retenție de apă?

  
Carbohidrații, îngrașă sau nu? Cele mai bune sfaturi pentru scăderea în greutate

Carbohidrații, îngrașă sau nu? Cele mai bune sfaturi pentru scăderea în greutate



Începutul noului an vine la pachet cu o serie de noi rezoluții, nu-i așa? Una dintre ele este deseori rezoluția de a slăbi. În articolul de astăzi îți voi da câteva sfaturi garantate care te vor ajuta să ajungi la silueta visată. 

Dieta echilibrată reprezintă cheia succesului

Dieta echilibrată reprezintă 80% din succes. Dar cum să stabilești corect o astfel de dietă și din ce alimente ar trebui să constea? 
Cel mai important este să stabilești un deficit caloric în dietă, ceea ce înseamnă diferența dintre cheltuiala energetică și aportul caloric. Dacă aportul tău caloric este mai mic decât cheltuiala energetică atunci ești pe drumul cel bun! Este ideal să menții un deficit caloric de aproximatic 500 kcal, adică scade 500 kcal din cheltuiala energetică, iar rezultatul final ar trebui să fie aportul tău caloric. Acesta este deficitul ideal pentru o reducere durabilă în greutate. Poți calcula aici aportul caloric ideal.  

Carbohidrații: da sau nu?

Dacă ai stabilit deja aportul adecvat caloric, ajungem acum la întrebarea cum să stabilim aportul energetic? Se exclude carbohidrații? Se mănâncă mai multă carne și se include băuturile proteice? Acestea sunt întrebări foarte frecvente pe care le aud în fiecare zi în calitate de terapeut nutrițional.

Pentru mine, în calitate de terapeut nutrițional, distribuția ideală a macronutrienților pentru scăderea în greutate este următoarea: 

50 % de carbohidrați – Carbohidrații reprezintă o sursă excelentă de energie, fibre, vitamine și minerale. Dacă vor fi prezenți în dieta ta într-o cantitate potrivită (pâine integrală, orez, cartofi, paste, fructe) cu siguranță nu vor sta în calea ta de a avea o siluetă de vis! Deci, pentru mine, carbohidrații cu siguranță trebuie să fie incluși în dietă! Cel mai important este să afli ce tip de carbohidrați poți să consumi decât să-i consideri ca fiind motivul încercărilor tale nereușite de a slăbi. 

20-25 % de proteine – Proteinele au un efect excelent asupra stării de sățietate. Corpul nostru le digeră mai mult timp și ar trebui să fie incluse la fiecare masă, astfel încât să nu simți din nou senzația de foame după o perioadă scurtă de timp. Totodată, proteinele servesc la protejarea masei musculare în timpul reducerii în greutate. Dacă ai suficiente proteine în dietă, vei preveni pierderea masei musculare în loc de grăsime. În combinație cu activitatea fizică, proteinele ajută și la creșterea masei musculare

25-30 % grăsimi – Da, citești bine. Grăsimile, de asemenea, aparțin dietei de reducere. Ele ajută la absorbția vitaminelor liposolubile (A, D, E, K) și sunt, de asemenea, o sursă de acizi omega-3, omega-6 și energie. Este important să alegi grasimile potrivite. Dieta ar trebui să fie dominată de grăsimi vegetale (ulei de rapiță, nuci, semințe, avocado etc.). 

Alte sfaturi garantate pentru a slăbi

Somn de calitate. Dacă oferi corpului o cantitate suficientă de somn, astfel va avea timp pentru regenerare și te va răsplăti cu un proces mai ușor de pierdere în greutate. Lipsa somnului ne poate face să poftim la dulciuri ceea ce nu ajută deloc la slăbire. 

Activitate fizică regulată. Important este să fie regulată! Găsește-ți o activitate fizică care îți place și la care vei rezista cel puțin de 3 ori pe săptămână timp de 40-50 de minute. Mișcarea ideală pentru slăbire este exercițiul fizic în ritmul cardiac aerob! Activitățile fizice de tip aerob includ: mersul pe jos rapid, alergare lentă, ciclismul/rotoped, orbitreck și multe altele. 

Nu te stresa. Dacă în prezent te afli sub o presiune imensă care crește până peste cap, așteaptă și începe procesul de slăbire la o perioadă de timp mai calmă. Dacă organismul este stresat pentru o perioadă de timp mai lungă, acesta începe să secrete hormonul cortizol care poate împiedica sau încetini procesul de pierdere în greutate. 

Citiți blogul
Cele mai vândute
arzătoare din Cehoslovacia
Livrare rapidă
în toată Europa
Cele mai frumoase pachete
roz sub soare
Nu suntem un magazin online obișnuit, suntem fete ca tine