Cele mai vândute
arzătoare din Cehoslovacia
Livrare rapidă
în toată Europa
Cele mai frumoase pachete
roz sub soare
Nu suntem un magazin online obișnuit, suntem fete ca tine

Urmăriți-ne

Cele mai populare articole


Cum să afli dacă suferi de retenție de apă?

  
Carbohidrați în dietă de slăbit și de ce să nu vă fie frică de ei

Carbohidrați în dietă de slăbit și de ce să nu vă fie frică de ei



Mulți dintre noi cred că carbohidrații sunt tabu pentru o dietă de slăbit. Adevărul însă este dimpotrivă. În următorul articol vei afla de ce carbohidrații sunt importanți în reducere și ce fel de tipuri să alegi. 
Tipurile diferite de carbohidrați.
Carbohidrații sunt compuși organici și se împart în trei grupe de bază. 
Monozaharide, sau glucide simple. (glucoză, fructoză = zahăr din struguri și fructe). Sunt ideale ca sursă de energie rapidă, dar aportul lor nu ar trebui să fie mai mult de 10% din aportul zilnic total. Mai ales dacă sunt sub formă de ”zahăruri rafinate” (limonade dulci, biscuiți, pâine dulce etc ...).  
Oligozaharide. Cele mai cunoscute dintre acestea este lactoza sau zahărul din lapte. Aceasta se găsește în mod natural în lapte și lactate. Oligozaharidele se găsesc, de asemenea, în leguminoase. 
Polizaharide. Cel mai răspândit dintre ele este amidonul care cel mai mult se găsește în cartofi, leguminoase, cereale și produsele lor. Este o sursă de energie și ar trebui să formeze o mare parte din aportul de carbohidrați, împreună cu celuloza, pectină, insulină și alți carbohidrați complecși. Corpul nostru nu este capabil să digere complet unele polizaharide (celuloza), având astfel o fucție de ”curățare” în intestine. Le cunoaștem și sub denumirea de fibre.  
Cinci motive pentru care carbohidrații sunt importanți în dietă de slăbit și de ce să nu le eviți. 
1. Grăsimile ard doar dacă corpul are energie suficientă. Deci dacă nu avem un aport sufient de carbohidrați, corpul începe să preia energie din proteine, iar acestea după cum știm formează masa musculară. Și cu siguranță asta nu-ți dorești, mai ales dacă știi cât de greu este să câștigi masa musculară.  
2. Prin consumul regulat de carbohidrați sub formă de amidon complex (pâine, paste, cartofi, leguminoase, orez etc.) vei scăpa de senzația de foame de lup, poftei de dulciuri, schimbări de dispoziție și în plus vei avea mai multă energie în zilele posomorâte de toamnă. 
3. Carbohidrații accelerează regenerarea mușchilor după antrenament. În cazul în care, vei include după antrenament o gustare de carbohidrați adecvată, prânz cu cereale/orez/cartofi sau cina cu component de carbohidrați, astfel vei oferi mușchilor energie suficientă pentru a se regenera și crește. De aceea nu este în nici un fel o greseală dacă după antrenament vei consuma ceva fructe, sau alți carbohidrați. Organismul din contra îți va mulțumi. 
4. Carbohidrații sunt un component important pentru o alimentație rațională. Dacă le-am elimina în favoarea grăsimilor sau proteinelor, alimentația nu ar fi echilibrată.  
5. Cartofii, pastele, leguminoasele, orezul și alte alimente conțin nu numai polizaharide, dar și vitamine și minerale importante. Așadar nu uita să le incluzi în alimentație. 

Câteva cuvinte în concluzie …
Dacă vom avea un aport adecvat de carbohidrați în cantități optime, nu este necesar să eviți carbohidrații în dieta de reducere. După eliminarea carbohidraților cu siguranță nu vei slăbi în mod miraculos și chiar dacă ai reuși să dai jos câteva kilograme, cu siguranță nu pe mult timp și probabil că te va lovi efectul yo-yo. Dar cel mai rău este că ai fi total fără energie. Dacă îți dorești să eviți niște carbohidrați, cel mai bine ar fi să începi cu zahărurile simple ajustate, care se găsesc în limonade, biscuiți, ciocolate etc. Însă cu siguranță nu este bine să excluzi carbohidrații complecși care sunt în plus sursa de vitamine și minerale. 

Citiți blogul
Cele mai vândute
arzătoare din Cehoslovacia
Livrare rapidă
în toată Europa
Cele mai frumoase pachete
roz sub soare
Nu suntem un magazin online obișnuit, suntem fete ca tine